.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاقي ناگوار در انتخاب رياست كميسيون عمران مجلس/پزشكی كه دوست دارد مهندس باشد!
شمال نیوز:پس از انتخابات هئیت رئیسه مجلس، نوبت به انتخاب روسای كمیسیون ها در مجلس رسیده است. موضوعی كه حواشی حاكم بر آن از حواشی انتخابات هئیت رئیسه نیز داغ تر است.

شمال نیوز:پس از انتخابات هئیت رئیسه مجلس، نوبت به انتخاب روسای كمیسیون ها در مجلس رسیده است. موضوعی كه حواشی حاكم بر آن از حواشی انتخابات هئیت رئیسه نیز داغ تر است.

یكی از این موارد انتخابات پرحاشیه كمیسیون عمران است. کمیسیونی که حوزه هایی مهمی همچون راه، شهرسازی، فرودگاه ها، خط آهن و دهها موضوع را پوشش میدهند، اما برخلاف تصور همگان رئیس فعلی آن نه یك "مهندس" بلكه یك "پزشك عمومی" است! در واقع سکان مهم ترین کمیسیون متولی برنامه ریزی و بودجه ریزی عمران کشور به دست فردی با كمترین تخصص لازم است!

اینكه چگونه یك "پزشك عمومی" مسنددار این كمیسیون مهم و تخصصی شده است سوالی است كه بایست اعضای "فعلی" به افكار عمومی پاسخ دهند كه هدف از انتخاب یك "پزشك" به عنوان رئیس كمیسیون تخصصی "عمران" چیست!؟ سئوال دیگر این است که آیای اعضای کمیسیون بهداشت راضی به ریاست یک مهندس عمران بر کمیسیون بهداشت می شوند که "متاسفانه" اعضای كمسیون عمران زیر بار این اتفاق عجیب رفتند؟!

حواشی به وجود آمده حول كمیسیون عمران نشان از حال بد این كمیسیون تخصصی دارد كه متاسفانه با سو مدیریت ریاست فعلی نیازمند تغییر، اصلاح و بازنگری اساسی در نحوه مدیریت آن است.

عدم شناخت كافی از حوزه عمران، اجرای طرح های سیاسی همچون استیضاح وزیر راه و شهرسازی، عدم تعامل مناسب با دولت در تخصیص اعتبارات لازم عمرانی، سكوت در خصوص حادثه دلخراش پلاسكو و از همه مهمتر لابی سنگین برای عدم رای آوردن طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در خصوص املاك نجومی از اهم موارد بی كفایتی "محمدرضا رضایی" عضو "اصولگرا" این كمیسیون است.

حال باید تا فردا منتظر بود و دید آیا رقیب جدی این پزشك یعنی "مهندس محمد دامادی" نماینده اعتدالگرای مجلس می تواند با یك "همدلی و همراهی" توسط اعضای فعلی سكاندار این كمیسیون پرحاشیه شود تا به نحوی كار به دستان كاردان بی افتد یا همچون گذشته اعتدالیون و اصلاح طلب ها در کسب کرسی های مهم مجلس ناكام می مانند.
منبع: رویداد 24


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.